27 Nisan 2014 Pazar

Beni Affet 551. Bölüm Fragmanı Özeti 29 nisan

Beni Affet 551. Bölüm Fragmanı Özeti 29 nisan
29 nisan beni affet
Beni Affet dizisi yeni sezonu da geçen sezonlarda olduğu gibi bu sezonda da bomba gibi. Beni affet dizisi Bahar ve Kemal’in aşkıyla can buldu. Beni Affet 551. Bölüm de Diğer karakterlerinde diziye kattığı renk ile reytinglerde Beni Affet 551. Bölüm  ilk sıraları alıyor dizi.
Beni Affet dizisi hafta içi her gün Star TV ekranlarında yayınlanacak.
Beni Affet dizisi 551. bölümde Leyla’nın babası Kadir, kızıyla ilgili Umut’tan yardım ister.
Yangında hayatını kaybedenlerin aileleri olup olmadığını kesin olarak öğrenmek isteyen Feride ve Dilek için gergin bekleyiş sona erer. Cüneyt sevdiği kadına destek olurken, sonuç Dilek’in elleri arasındadır. Feride için anne babasına kavuşma fikri hayallerinde mi kalacaktır?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder