8 Şubat 2022 Salı

Çeyizlik Gelin Şal Kolay Şal Modeli

Bir günde yapabileceğiniz Kolay Gelin Şalı çalıştım bugün. Tam Çeyizlik fıstıklı şal modeli oldu. Sizlere detaylı anlatım ile şal kenarı dahil kolay anlatım hazırladım. Örgü Zamanı olarak yeni videolarla yolumuza devam edeceğiz inşallah. Kanalıma ÜCRETSİZ abone olup zil simgesini ''TÜMÜ'' olarak açarsanız atmış olduğum her videodan ilk siz haberdar olursunuz. Videolarımı beğenmeyi unutmayın. İstek videolarınız varsa bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilir veya yorumlar kısmından belirtebilirsiniz.

Today I tried the Easy Bridal Shawl that you can make in one day. It was a Full Dowry Pistachio shawl model. I have prepared an easy explanation for you, including the shawl edge, with a detailed explanation. I hope we will continue on our way with new videos as Knitting Time. If you subscribe to my channel for FREE and turn on the bell icon as "ALL", you will be the first to know about every video I have posted. Don't forget to like my videos. If you have request videos, you can reach me from my social media accounts or specify them in the comments section.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder