17 Mayıs 2023 Çarşamba

Kocasını annesiyle sevişirken yakaladı şoka girdi.

Talihsiz kadın olayı şöyle anlatıyor.

Hayal edilebilecek en kötü şey oldu - kocamı annemle seks yaparken yakaladım.Hala gördüklerime inanamıyorum.31 yaşında bir kadınım ve beş yaşında küçük bir oğlum var. Annem 49 yaşında.

Tek gecelik bir ilişkinin sonucuydum ve babamın kim olduğunu hiç bilmedim.


Yıllarca sadece ben ve o vardı. Ben 15 yaşımdayken üvey babamla tanışana kadar birkaç farklı erkek arkadaşı vardı ve özel biri yoktu.

O sevimli. 55 yaşında.

Yedi yıldır kocamla birlikteyim. 38 yaşında.

Dört yıl önce evlendik ve o kadar harika bir düğün günü geçirdik ki dünyamızı hiçbir şeyin sarsamayacağını düşündüm.

Ben bir hemşireyim, bu yüzden genellikle geceleri çalışırım ve annem düzenli olarak çocuk bakımına yardım eder.

Annem ve kocam çok iyi anlaştıkları ve hiçbir şeyden şüphelenmedikleri için kendimi her zaman çok şanslı hissetmiştim.

Ona karşı her zaman oldukça cilveli davranmıştı ama ben onun kendini iyi hissetmesi için aptalca davrandığını düşündüm. Biraz umursamadım.

Ama geriye dönüp baktığımda, kocam döndükten sonra bile hala evdeydi ve buna gerek yoktu.

Bir gece ateşim çıktı ve hastalanmaya başladım, bu yüzden müdürüm eve gitmem için ısrar etti.

Evin arka tarafını dolaşırken perdedeki bir aralıktan kocamı annemin üzerinde yatarken gördüm.

Kendimi toparladım, kocama mesaj attım ve on dakika içinde evde olacağımı söyledim. Eve girdiğimde her şey normal görünse de annemin yüzü ve boynu kıpkırmızı görünüyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder